25. helmikuuta 2011

Kiitos!


Kiitos Leenalle tästä mukavasta palkinnosta!
Jaan sen eteenpäin viiden sijaan kahdelle bloggaajalle: Löytö ja Juuri tällaista. Olkaa hyvä!

 
"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat."

1. Milloin aloitit blogisi?
Huhtikuussa 2010 eli vajaa vuosi sitten. 

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?

Blogini on leikekirja, jonne kokoan omia ja löytämiäni kauniita kuvia ja ajatuksia. Lähinnä kuvat käsittelevät sisustusta, mutta vaihtelevasti myös taidetta, Turkua ja graafista suunnittelua.  

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
No ehkäpä se turkulainen painotus ja aktiivinen inspiroivien väripalettien metsästys. Minua kiinnostaisi kuulla, mitä väripaleteistani oikein pidetään. Kiinnostavatko ne ketään muita kuin minua? :D

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Elämäntilanne, jolloin minulla oli paljon aikaa. En ollut kokopäiväisesti töissä. Olin jo pitkään suunnitellut sisustusblogin aloittamista. Kun sain pääsykoeurakan viime keväänä päätökseen, annoin vihdoin itselleni luvan perustaa blogin. Tiesin, että se tulisi viemään paljon aikaa ja niin se on tehnytkin, mutta olen pitänyt tästä kovin!

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Haluaisin blogini olevan paljon ympäristötietoisempi. Haluaisin kirjoittaa enemmän uusiomateriaaleista ja kierrättämisestä sisustamisessa. Se voisi tosiaan olla uusi tavoitteeni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

You might also like...

Related Posts with Thumbnails